Pan-Europe experienced, branding and Social Media at the heart of Europe’s tourism Strategy

etc

หลังจากที่มีการเปิดตัวโครงการ “Destination Europe 2020” ในงาน WTM ในปีที่ผ่านมา ปีนี้ ETC (European Travel Commission) ได้เสนอกลยุทธ์ในการส่งเสริมตลาด โดยนำเสนอสินค้าและบริการทางการท่องเที่ยวของยุโรป ผ่านแนวคิด (Theme) และประสบการณ์หลากหลาย สำหรับนักท่องเที่ยวระยะไกลที่มีศักยภาพ เช่น เส้นทางวัฒนธรรม ประวัติศาสตร์ การศึกษา การผจญภัย สุขภาพความงาม กีฬา ศาสนา การจับจ่ายซื้อของ และอาหาร

ที่มา: TravelDailyNew.com

Advertisements

ใส่ความเห็น

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / เปลี่ยนแปลง )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / เปลี่ยนแปลง )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / เปลี่ยนแปลง )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / เปลี่ยนแปลง )

Connecting to %s